Кривава мода: відомий бренд спонсорує жорстокість на кролячих фермах

Всесвітньо відомий бренд “розкішної моди” Dolce & Gabbana продовжує використовувати кроляче хутро, спонсоруючи жорстокість на кролячих фермах, повідомляє Зооварта з посиланням на Peta.

Орілаг – генетично маніпульована порода кроликів, розроблена Французьким національним інститутом сільськогосподарських досліджень. Цей тип хутра є зареєстрованою французькою торговою маркою, який відомий своєю м’якістю і щільністю. Його використовують декілька брендів “розкішної моди”, такі як Dolce & Gabbana.

Нещодавно активісти французької групи прав тварин виявили жорстокість, що відбувається на Орілагових кролячих фермах. Їх знахідки показали, що сотні кроликів змушені місяцями стояти на брудних дротяних підлогах, ніколи не бачачи денного світла.

Все своє життя кролики проводять в тісних клітках у темряві, вони страждають від зневоднення, неправильного харчування та ран, а також інших травм. Кожен четвертий кролик, який спостерігався на фермі, гинув від стресових факторів ще до того, як його відправляли на забій.

Щогодини на Орілагових кролячих фермах вбивають близько сотні кроликів, і роблять це дуже жорстоко. Їх вішають на лапи, перерізають горло, а кров стікає з їхніх тіл, поки вони рядком ковзають по конвеєру.

Тварини продовжують страждати через торгівлю хутром, оскільки такі марки, як Dolce & Gabbana, відмовляються припинити отримувати прибуток від цієї галузі, навіть коли їх конкуренти залишили хутро в минулому.

Читайте також

Біля берегів Тасманії загинули понад 400 китів

Починаючи з понеділка біля берегів австралійської Тасманії загинули понад 380…

Читати повністю >

В Україні хочуть запровадити платну реєстрацію домашніх тварин

Верховна Рада України хоче зобов’язати всіх власників тварин присвоювати їм…

Читати повністю >

У США хлопчик зібрав понад 300 тисяч доларів на бронежилети для поліцейських собак

Брейді Снаковський разом із мамою заснували фонд Brady’s K9 Fund…

Читати повністю >
btn-up